Czy twoja firma korzysta z narzędzi analitycznych?

Jeżeli prowadzisz stronę oraz pragniesz uzyskać jak najdoskonalszą pozycję w wyszukiwarce, utrzymywać regularnych odwiedzających, natomiast również zdobywać kolejnych, konieczne jest działanie na wielu poziomach. Tworzenie dobrych treści, tworzenie linków pod SEO czy polecanie serwisu przez marketing zewnętrzny – wszystko to odniesie pozytywne efekty jedynie wówczas, jeśli zostanie wzbogacone dokładną oceną. Czemu systematyczne kontrolowanie aktywności klientów ma oczywiście wielkie znaczenie? O tym przeczytasz w dalszej części artykułu lub na https://www.grupammarketing.pl/.

Podstawy

Stała analiza ewidencji oraz pozycji domeny to podstawa dla każdego, kto prowadzi swój serwis internetowy. Jest mnóstwo sposobów na to, jak zobaczyć statystyki strony. Najdoskonalszym sposobem na dojście do baz danych jest zastosowanie jednego spośród urządzeń statystycznych. Na rynku dostępnych jest mnóstwo aplikacji oraz wtyczek umożliwiających zbieranie statystyk.

Google Analytics

Zdecydowanie najmodniejsze rozwiązanie, zbierające bardzo precyzyjne dane na temat klientów serwisów www i wykonywanych poprzez nich akcji. Poszerzony, bezpłatny system statystyk działa w oparciu o szyfr JavaScript stawiany na stronie i wszelkich podstronach, zbierając informacje na temat klienta w czasie, w jakim odwiedza on serwis. Zgromadzone dane określane są administratorom strony w postaci prostych przekazów, przekazując wiedzy m.in. na temat: fizycznej lokalizacji klienta, sposobu, w jaki doszedł on na stronę itp.

Google Search Console

To drugi istotny system, który doskonale zna każdy webmaster. Za jego pomocą możesz sprawdzić kondycję witryny. Dzięki temu systemowi zyskasz informacje, które pomogą ci poprawić pozycję witryny w wyszukwiarce.

Potrzebujesz pomocy w uruchomieniu lub konfiguracji wyżej wymienionych systemów? Bez wątpienia pomoże ci Mama Marketing.

Quantcast

Opisuje zwyczajnie niezwykle małe informacje dotyczące jedynie USA, również zwłaszcza dla wielkich serwisów. Jest tu natomiast dostępna za darmo większa liczba danych, jednak jedynie dla witryn, jakie mają konto w serwisie. Stworzenie profilu w Quantcast także jest bezpłatne, tak zatem urządzenie to zalecane jest przede wszystkim jeśli zależy nam na informacji na temat swej strony. Korzystać z Quantcast należałoby również jeżeli konta mają w nim witryny naszej konkurencji, jakiej ewidencje możemy obserwować wówczas chociażby bez rejestracji.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here