poniedziałek, Marzec 8, 2021

Chciałbyś przyciągnąć nowych klientów na swoją stronę internetową? Zacznij od odpowiedniej analizy – potem przejdź do konkretnych działań

0
nowych klientów

Czy klienci przychodzą na twoją stronę internetową? Czy zostają na niej, aby poznać treści? A może twoja witryna jest w sieci internetowej niczym bezludna wyspa na środku oceanu? Te pytania to podstawa do tego, by poprawić nie tylko ilość wyświetleń, ale też rozpoznawalność twojej marki, a przede wszystkim: jej wyniki w sprzedaży usług czy produktów. Zatem, zanim podejmiesz się konkretnych działań, najpierw przeprowadź analizę!

Analiza: niezbędna ocena strony internetowej

Dogłębna analiza jest niezbędna w celu optymalizacji – ma to odniesienie nie tylko do stron internetowych, ale wszystkich działań, które prowadzimy. Aby coś poprawić i usprawnić, najpierw musimy zdiagnozować wszystkie błędy i wyeliminować je, ale także dostrzec mocne strony, by jeszcze bardziej je usprawnić. I właśnie dlatego, gdy zastanawiasz się nad zasadnością swojej witryny (a także jej powodzeniem lub jego brakiem), powinieneś zacząć właśnie od śledzenia statystyk i wyciągania na ich temat wniosków.

Profesjonalna pomoc w analizie

Obecnie istnieje szereg narzędzi, pomagających w analizie witryn internetowych. Niektóre z nich są prostszymi, inne bardziej zaawansowanymi narzędziami. Wszystkie jednak wymagają uważnego śledzenia statystyk, a także wyciągania na ich podstawie konkretnych wniosków. Jako przedsiębiorca być może nie masz na to czasu i brakuje ci specjalisty z tej dziedziny. Właśnie w takim przypadku powinieneś zgłosić się po profesjonalną pomoc, która pomoże ci w przeprowadzeniu dogłębnej analizy.

Studio Kreacja wykorzystuje szereg narzędzi do monitorowania witryn internetowych. Zaprezentuje ci na ich podstawie między innymi ile osób odwiedza twoją witrynę i czy są to nowi użytkownicy, czy może powracający. Przeanalizuje słowa kluczowe, które kierują ich do twojej witryny, a także powie ci, skąd najczęściej pochodzą. Jednocześnie dowiesz się dzięki nim, jak długo trwają odwiedziny na stronie oraz czy wiążą się z przeglądaniem poszczególnych podstron, czy jedynie landing page. Uzyskasz także informacje o wskaźniku konwersji, czyli ilości zakupów lub dalszych interakcji w stosunku do odwiedzin.

Na tej podstawie Studio Kreacja pomoże ci ustalić, co jest najmocniejszą, a co najsłabszą stroną twojej witryny. Kolejnym krokiem, którego również możesz podjąć się w ramach współpracy z firmą, będzie przeprowadzenie optymalizacji, która pomoże ci poprawić wskaźniki.

Przejrzystość, czytelność i intuicyjność

Istnieje cały szereg działań, które mogą pomóc twojej stronie internetowej w poprawie osiąganych wyników. W pierwszej kolejności powinieneś jednak zadbać o jej wygląd. Strona internetowa powinna być przyjemna i łatwa w odbiorze, co zapewnia dłuższy czas przebywania na niej, a także zachęca do dalszych interakcji, np. zakupów online. Dlatego najważniejsze to uporządkowanie jej, usunięcie nieścisłości czy chaosu, a także przygotowanie tak, aby była w pełni czytelna, jasna i intuicyjna.

Te trzy proste cele, kiedy zostaną osiągnięte, bez wątpienia przełożą się na dłuższe oraz częstsze odwiedziny i powroty do twojej witryny. Pomogą także użytkownikom w nawiązywaniu interakcji. Dodatkowo, piękna strona internetowa to sposób na szybsze zbudowanie dobrej opinii o firmie, która będzie dzięki temu postrzegana jako nowoczesna, dbająca o szczegóły oraz uporządkowana – a co za tym idzie, bardziej godna zaufania.

Specjaliści od tworzenia stron internetowych

0
Specjaliści od tworzenia stron internetowych

Zastanawiasz się co zrobić aby dotrzeć do większej ilości klientów? Nie chcesz zajmować się ulotkami czy reklamami na miejskich banerach? Zdecyduj się na założenie własnej strony internetowej. To nie tylko wizytówka na miarę współczesnych czasów ale także wspaniały sposób na dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Jak założyć stronę? Wystarczy skorzystać z usług specjalistów od tworzenia stron www. 

Dlaczego nie warto tworzyć samodzielnie strony www?

Jeśli zdecydowałeś się na założenie strony w internecie uczyniłeś właściwy krok w celu pozyskania nowych odbiorców. Co dalej? Jak założyć własną stronę? Skorzystać z internetowych poradników, a może lepiej działać na oko? Nic bardziej mylnego. Tworzenie stron internetowych jest sprawą niezwykle skomplikowaną. Należy posiadać odpowiednią wiedzę oraz umiejętności. Biegle posługiwać się komputerem i rozmaitymi programami. 

Dlatego właśnie nie warto działać na własną rękę. Skorzystaj z usług profesjonalistów, którzy o tworzeniu stron internetowych wiedzą wszystko. Chętnie zapoznają się oni z twoją opinią, umieszczą wszystkie informacje, które uważasz za niezbędne. Wystarczy się z nimi skontaktować. 

Zalety skorzystania z usług specjalistów od tworzenia stron

Strona wykonana przez profesjonalistów będzie nie tylko poprawna czy estetyczna. Będzie ona zgodna ze wszystkimi standardami oraz atrakcyjna dla klienta. Specjaliści od tworzenia stron trzymają się proporcji, oferują inspiracje i pomysły dostosowane do rodzaju twoich usług. Dlatego właśnie warto skorzystać z ich pomocy.

Specjaliści wiedzą co powinno znaleźć się na stronie internetowej, a co jest absolutnie zbędne. I tak zdecydowanie odradzą Ci ciemne czy ostre tło z dużą ilością ilustracji i wymyślnymi tekstami. Coś na pierwszy rzut oka może wydać Ci się atrakcyjne bardzo łatwo może zniechęcić potencjalnych odbiorców. Jak widać chętniej wybieramy strony stonowane
o łagodnych barwach, które w pewien sposób odzwierciedlają to czym zajmujesz się Ty lub twoja firma. 

Specjaliści wykonujący tworzenia stron zadbają nie tylko o kwestię wizualną czy o poprawność tekstu. Zajmą się oni pozycjonowaniem strony. Im wyżej w wyszukiwarce znajdzie się twoja firma tym większa szansa na nabycie nowych odbiorców.

Gdzie znaleźć specjalistów od tworzenia stron www?

Profesjonalistów od tworzenia stron znajdziesz za pomocą stron internetowych. Najłatwiej ich znaleźć wpisując w Google hasło tworzenie stron reda , dla innego miasta adekwatnie zmieniając tylko nazwę miejscowości. To właśnie tam najchętniej reklamują się specjaliści i co najważniejsze przedstawiają swoje projekty. Dzięki temu będziesz mógł wybrać firma, która spełnia twoje oczekiwania i najbardziej odpowiada twojemu gustowi.

Artykuł przygotowany przy współpracy z https://seomamut.pl/

Nowoczesne i praktyczne biuro

0
Nowoczesne i praktyczne biuro

Już wiele razy zostało naukowo udowodnione, że praca w biurze przebiega o wiele sprawniej i wydajniej w przypadku, gdy mamy do czynienia z dobrze umeblowanym biurem, posiadającym spory zapas przestrzeni. Z tego względu coraz więcej zarówno mniejszych jak i większych przedsiębiorców decyduje się na modernizację miejsca pracy.

Ciągnie to za sobą wiele korzyści takich jak lepsze samopoczucie osób pracujących, dla których miejsce pracy jest jak drugi dom, a to z reguły wpływa na jej postęp, co powinno być pozytywnym skutkiem dla właściciela określonej działalności.

Podstawowe wyposażenie biura

Nie trzeba być wykwalifikowanym specjalistą, aby stwierdzić, że do pracy biurowej potrzebne jest biurko i krzesło. Problem zaczyna pojawiać się w momencie, w którym musimy znaleźć konkretny model, przestrzegający zasad ergonomii.

Przy doborze krzesła biurowego należy pamiętać, by miało ono szeroko rozumianą możliwość regulacji. Począwszy od nachylenia oparcia, przez zmianę wysokości siedziska, aż po regulację oparcia na głowę i podłokietniki. Warto również pamiętać, aby profil krzesła był zgodny z przebiegiem ludzkiej lordozy kręgosłupa. Z pewnością poprawi to komfort siedzenia i zmniejszy uciążliwe dolegliwości po długotrwałym siedzeniu.

W przypadku biurka, zasad jest nieco mniej, jednak nadal istnieją rzeczy, o których powinno się pamiętać. Koniecznie trzeba zwrócić uwagę na szerokość i długość. Nikt nie lubi pracować, gdy nie ma w pobliżu wolnej przestrzeni, a ścisk sprawia, że razem z pracownikiem obok uderzamy się łokciami. Ważne jest również miejsce pod biurkiem. Nowsze modele posiadają również regulację wysokości, która pozwala nawet na pracę stojącą, co jest bardzo zdrowe dla postawy.

Odpowiednia kompozycja jako istotny element

Przy stworzeniu kompozycji z pewnością pomoże nam producent mebli biurowych, jednak sami również możemy przytoczyć kilka swoich sugestii. Ważne jest przede wszystkim podzielenie pomieszczeń na kilka stref. Strefa pracy, przerwy oraz jedzenia to tylko podstawowe z nich, muszące znaleźć się w biurze. Bez tego praca może przebiegać chaotycznie, gdyż pracując widzimy jak osoba obok spożywa posiłek lub odpoczywa.

producent mebli biurowych

Następną zasadą może być umieszczenie jak największej ilości biurek w pobliżu okien. Pozwoli to nie tylko rozjaśnić przestrzeń pracy, ale również stworzy to pracownikowi wrażenie bliższego kontaktu z naturą.

Kolejnym istotnym elementem jest przestrzeń za pracownikiem. Musi być jej zdecydowanie dużo, aby osoba pracująca nie czuła się otoczona ze wszystkich stron półkami, regałami lub czymś jeszcze innym.

Im więcej regałów tym lepiej?

W biurach mamy do czynienia ze sporą liczbą papierologii. Z tego względu regały są tam potrzebne do chronologicznego układania tak, by nic się nie pogubiło. Miejmy jednak na uwadze kupno tylu półek, ile jest rzeczywiście potrzebne. Przesadzanie w tej kwestii niepotrzebnie zagraci pomieszczenie. Dobrze jest również zakupić kilka półek przeznaczonych dla pracowników, aby mieli gdzie włożyć swoje prywatne rzeczy na czas pracy.

Kocioł na zrębki – dla kogo i dla-czego?

0
Kotły na zrębki

Ogrzewanie pomieszczeń mieszkalnych to temat powracający każdej zimy. Nie powinno to dziwić – bowiem odpowiednio dobrany kocioł oraz rodzaj paliwa mogą nam pomóc w wygenerowaniu niemałych oszczędności. Wiedzą o tym wszyscy „panowie domu”, którzy z zainteresowaniem śledzą nowości technologiczne oraz nowe formy paliw opałowych. Poniżej podpowiadamy – jak wybrać kocioł, jeśli zamierzasz spalać w nim zrębki oraz kiedy i dlaczego jest to wybór korzystny.

Kotły na zrębki – poradnik dla rozważających zakup

Kotły na zrębki – która jest specyficznym typem biomasy – to korzystna alternatywa. Zwłaszcza dla tych wszystkich, którzy do tej pory używali gazu lub węgla w celu wytworzenia energii cieplnej. Zacznijmy jednak od sprawy zupełnie podstawowej – czyli samych zrębków.

Zrębki to po prostu drewno, czyli materiał naturalny, ekologiczny, który zaliczamy do kategorii paliw odnawialnych. Zrębki mają najczęściej postać drobnych cząstek, o nieregularnych wymiarach w granicy kilku centymetrów. Zrębki są paliwem stosunkowo tanim, gdyż często odkupywane są jako materiał wtórny – na przykład odpady przemysłowe. Chętnie odsprzedają je firmy meblarski ei drewniane.

Kotły na zrębki to urządzenia przeznaczone do wydobywania z tej biomasy maksymalnych możliwości grzewczych. Radzą sobie z tym zadaniem w najlepszym stopniu. Uwzględniwszy fakt, że zrębki to paliwo tańsze niż np. powszechnie używane ekogroszek, kotły takie są wyborem polecanym dla osób poszukujących oszczędności.

Kotły CO na zrębki – najważniejsze cechy i parametry

Kotły na zrębki pracują w sposób bardzo wydajny. Sprawność poszczególnych dostępnych kotłów może sięgać nawet 95 % lub więcej. Zrębki są spalane na palniku ulokowanym w specjalnej komorze. Wydobywające się z niej zanieczyszczenia – w tym gazy cieplarniane i spaliny – przechodzą przez specjalne filtry, co gwarantuje przyjazne dla środowiska działanie. Ponadto, sam proces spalania przebiega w taki sposób, by powstające szkodliwe związki były filtrowane już na początkowym etapie spalania.

Kotły CO na zrębki są przy tym niemal całkowicie szczelne. Po rozpaleniu, żar może utrzymywać się w ich wnętrzu nawet przez okres 4 dni. Jest to dużym ułatwieniem dla osób, które były przyzwyczajone do tzw. „dorzucania do pieca”. W przypadku kotłów na zrębki – obsługa jest wygodniejsza, gdyż nie musimy przy każdym uruchomieniu rozpalać go na nowo.

Ponadto, kotły na zrębki to urządzenia w znacznym stopniu zautomatyzowane – samoczynnie dobierają odpowiednią ilość zrębków i transportują je do komory spalania przez odpowiedni podajnik. Podajnik działa przy tym w sposób dość elastyczny – sam dostosowuje się do oporów stawianych przez paliwo.

Zwracając uwagę na dostępne kotły na zrębki warto upewnić się co do klasy użytych w konstrukcji materiałów. Powinna być to stal wysokiej klasy, wytrzymała na działanie ekstremalnych temperatur. Ponadto, w konstrukcji powinien znajdować się silnik elektryczny – zasilający pracę podajnika. Obok nich, w podajniku powinien znajdować się czujnik który będzie chronił kocioł przed uszkodzeniem np. w wyniku zablokowania przekładni. Rozwiązaniem zyskującym w ostatnim czasie na popularności jest podajnik pneumatyczny, który pracuje ciszej niż jego standardowy ślimakowy odpowiednik.

CIT-8 online, deklaracja CIT-8 – jak wypełnić, termin?

0
CIT-8 online

Każda organizacja pozarządowa, firma oraz przedsiębiorstwo mają obowiązek wypełnienia oraz wysłania formularza CIT-8 do Urzędu Skarbowego nie później niż 31 marca. Jest to formularz, w którym określa się, jakie były przychody oraz koszty miała firma w ubiegłym roku rozliczeniowym.https://cit-8.pl/e-deklaracja-cit-8/

  1. Czym jest deklaracja CIT-8?
  2. Kto musi złożyć CIT-8?
  3. Jak wypełnić formularz?
  4. Jak można złożyć deklarację CIT-8?

W poniższym artykule znajdziesz niezbędne informacje na temat tego rodzaju deklaracji oraz podpowiedzi, w jaki sposób ją wypełnić.

Czym jest deklaracja CIT-8?

Każda firma, przedsiębiorstwo oraz organizacje pozarządowe, które osiągają określone dochody, muszą odprowadzać podatek dochodowy od osób prawnych. W roku 2020 istniały dwa rodzaje stawek podatku od dochodów: 19 % i 9 %. Obniżona stawka dotyczyć może tych firm, które w ubiegłym roku nie osiągnęły przychodu ze sprzedaży, większego niż 1,2 mln euro. Skorzystać z niej również mogą firmy, które dopiero zaczynają swoją działalność.

Deklaracja CIT-8 to formularz, który musi zostać wypełniony przez każdego przedsiębiorcę. Dzięki niej fiskus otrzymuje rzetelne informacje dotyczące dochodów oraz przychodów danej firmy.

Kto musi złożyć CIT-8?

Lista osób i instytucji, które muszą składać CIT-8, określona jest przez Ministerstwo Finansów. Znajdują się na niej, m.in.:

  • osoby prawne (czyli np. spółki z ograniczoną odpowiedzialnością),
  • spółki kapitałowe,
  • jednostki organizacyjne, które nie mają osobowości prawnej,
  • spółki niemające osobowości prawnej, których siedziba lub zarząd znajdują się w innym kraju,
  • podatkowe grupy kapitałowe, w których występują przynajmniej dwie spółki kapitałowe mające osobowość prawną.

Z kolei osoby fizyczne oraz spółki niemające osobowości prawnej, nie są zobowiązane do składania tego typu deklaracji.

Jak wypełnić formularz?

Przy wypełnianiu formularza CIT-8 można korzystać z licznych instrukcji, które bez problemu znajdziemy w Internecie. Możliwe jest również wypełnienie go za pomocą specjalnego oprogramowania komputerowego, dzięki któremu cała procedura będzie o wiele łatwiejsza. Warto jednak pamiętać, aby wypełniać go wyłącznie drukowanymi literami.

deklaracja CIT-8

Rozliczając podatek CIT, musimy mieć na uwadze, że jako rok podatkowy traktowany jest rok kalendarzowy. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy organizacja lub spółka w swojej umowie albo statucie, określa zmiany, z których wynika, że rokiem podatkowym ma być okres kolejnych 12 miesięcy. Gdy w danym okresie rozliczeniowym nie ma konieczności odprowadzenia podatku – a może tak się wydarzyć wtedy, gdy firma nie wykaże przychodów oraz kosztów ich uzyskania, należy złożyć zerowy CIT-8.

Podczas obliczania danych do CIT-8, niektórzy przedsiębiorcy mogą skorzystać ze zwolnień podatkowych w przypadku, gdy pieniądze były przeznaczone na konkretne cele, np. wsparcie akcji charytatywnych. Możliwe są również odliczenia od wykazanego dochodu, np. w przypadku darowizn na cele społeczne. Kiedy podmiot dokonujący rozliczenia, korzysta z tych dwóch możliwości jednocześnie, musi mieć na uwadze, że łączna kwota odliczeń nie może przekroczyć 10 % podatku.

Jak można złożyć deklarację CIT -8?

Formularz CIT-8 możemy złożyć na dwa sposoby. Jednym z nich złożenie CIT-8 online, czyli drogą elektroniczną, z wykorzystaniem podpisu elektronicznego. Możemy w tym celu pobrać program księgowy lub wykonać to za pomocą formularza PDF sporządzonego przez Ministerstwo Finansów.

Drugim sposobem jest tradycyjna, czyli papierowa forma złożenia deklaracji. Musimy jednak pamiętać, że w obu tych przypadkach obowiązuje nas termin do 31 marca.

Biżuteria – jak dobrać by trafić? Kilka porad przed zakupem

0
Biżuteria

Zakup biżuterii nigdy nie należał do najłatwiejszych. Tym bardziej, że wiele osób ma własne preferencje estetyczne odnośnie biżuterii i odmiennie ocenia poszczególne dostępne wyroby. Mimo to, postaramy się podpowiedzieć po jaki rodzaj biżuterii warto sięgnąć oraz jak dobrać kolczyki oraz wisiorki, by pasowały do naszej twarzy i kształtu głowy.

Biżuteria – ile i jak nosić, by dobrze wyglądać

Zacznijmy od sprawy najbardziej podstawowej czyli – z ilu elementów biżuterii można korzystać w tym samym momencie? Oczywiście, sprawa nie jest zupełnie dowolna i kilka czynników ogranicza nasz wybór. Przede wszystkim – należy wziąć pod uwagę wielkość elementów tworzących biżuterię, rodzaj odzieży, którą będziemy wraz z nimi nosić oraz obecność innych dodatków. W przypadku kobiet – będą to przede wszystkim eleganckie buty i torebka.

Ponadto, ilość noszonej biżuterii powinna być dostosowana do naszego stylu ubioru. Jeśli masz na sobie czarną sukienkę o minimalistycznym kroju, szpilki i torebkę – wówczas można zaszaleć z błyszczącymi dodatkami, takimi jak bransoletki, kolczyki, łańcuszki, naszyjniki i inne. Im bardziej rozbudowany nasz outlook – tym mniej biżuterii należy ubierać.

Najczęściej, nosimy naraz od 1 do 4 elementów biżuterii, przy czym 2 błyskotki to w wielu sytuacjach wybór w pełni zadowalający.

Złoto, srebro – a może kamienie szlachetne?

Poszukując biżuterii, w której będziemy wyglądać najlepiej, warto rozważyć różne opcje. Najczęściej wybieranymi materiałami są oczywiście złoto oraz srebro. Wyglądają dobrze zarówno na tle ciemnej jak i jasnej karnacji, a ponadto – pasują do wielu strojów wieczorowych i eleganckich.

Ponadto, znajdziemy biżuterię, w której konstrukcji użyto innych materiałów – na przykład kamieni szlachetnych. Warto dobierać je pod kątem konkretnych kreacji, z którymi będziemy je łączyć.

Często też dobiera się biżuterię pod kątem koloru włosów oraz cery. Oczywiście – dotyczy to tych elementów biżuterii, które będziemy nosić na twarzy lub szyi. Wówczas, warto kierować się ogólnie przyjętą zasadą – chłodne typy urody warto łączyć ze srebrem, natomiast osoby o urodzie orientalnej powinny sięgać po złoto.

Kształt twarzy – czy ma wpływ na wybór biżuterii?

Oczywiście! Przystępując do zakupu kolczyków lub wisiorka powinniśmy przede wszystkim zwrócić uwagę na kontur naszej twarzy i jej kształt.

Warto dobierać biżuterię na zasadzie kontrastów. Czyli – dla okrągłych twarzy polecamy kolczyki oraz wisiorki w kształcie rombów, krzyży lub w innych kanciastych figur. Warto natomiast unikać okręgów i owali.

Osobom o twarzy podłużnej i wysuniętej szczęce polecamy biżuterię o takich kształtach, które nie będą jej dodatkowo wydłużać. Dobrym pomysłem są trójkątne kolczyki oraz prosty, lecz przyciągający wzrok wisiorek.

Do twarzy kwadratowej najlepiej pasują kolczyki niedużych rozmiarów oraz wisiorki o okrągłych kształtach. Warto natomiast unikać biżuterii o kształtach kanciastych, które niepotrzebnie podkreślałyby kontur szczęki.

Osoby z twarzami owalnymi znajdują się w najbardziej komfortowej sytuacji, gdyż niemal każdy typ biżuterii będzie do niej pasował. Warto jedynie unikać biżuterii o owalnym lub „jajkowatym” kształcie.

Wszystkim, którzy poszukują inspirującej biżuterii dedykowanej do różnych typów twarzy, polecamy ofertę sklepu internetowego: https://missebo.pl/.

Pomysł na ciekawy prezent – słodkości nie tylko pyszne, ale i piękne!

0
Pomysł na ciekawy prezent

Warto mieć w zanadrzu kilka pomysłów na ciekawe prezenty. Jednym z nich może być słodki upominek wykonany przez cukiernię artystyczną. Co można znaleźć w takim miejscu i na jakie okazje nadają się sprzedawane tam przepyszne słodkości?

Torty – nie tylko na urodziny!

Choć torty zazwyczaj kojarzą się ze świętowaniem urodzin, warto pomyśleć o nich jako o świetnym pomyśle na upominek także na inne okazje. Smaczny tort może być nie tylko dobrą przekąską w czasie przyjęcia z okazji wesela, chrztu, komunii czy imprezy dla dzieci, ale także i piękną ozdobą. O niecodzienne dekoracje tortu zrobione z masy cukrowej zadba cukiernia artystyczna: https://www.art.sarzynski.com.pl/.

Pierniki na różne okazje

W ciągu roku jest wiele momentów, które warto uczcić, dając komuś w prezencie pyszne i przepiękne pierniki. Te słodkości upieczone i udekorowane w cukierni artystycznej z pewnością zachwycą każdego. W ofercie można znaleźć ciastka idealne na walentynki – kto by nie chciał dostać przepysznego piernika w kształcie serca? Ogromną popularnością cieszą się także ciastka przedstawiające jesienne zwierzęta. To idealna dekoracja na rodzinne imprezy. Dlaczego? Nie dość, że goście będą zachwyceni wyglądem pierników, to jeszcze nie będą umieli oprzeć się ich rewelacyjnemu smakowi.

Czekolady dla miłośników słodkości

Czekolada należy do jednych z najbardziej uniwersalnych słodyczy. W cukierni artystycznej można dokonać zakupu pięknie zdobionych tabliczek czekolady z dodatkiem owoców. Dla prawdziwych miłośników deserów można zamówić dekoracje wykonane z czekolady – bardzo popularne wśród klientów są wielkanocne jajka, które stanowią ciekawe urozmaicenie świątecznych potraw i deserów. O status prawdziwego hitu sprzedażowego mogą walczyć także dekoracje na Boże Narodzenie. Pięknie i starannie wykonane choinki oraz gwiazdki pozwalają podkreślić świąteczną atmosferę w niezwykle smakowity sposób. Warto przekonać się samodzielnie o tym, że słodycze sprzedawane przez cukiernię artystyczną są nie tylko smaczne, ale i niezwykle piękne!

Reklamy świetlne, czyli idealne szyldy reklamowe na zimowy okres!

0
Reklamy świetlne

Każdy właściciel biznesu marzy o efektywnej reklamie swojej działalności. W zależności od branży reklama może przybierać różne formy. Jedni zdecydują się na marketing internetowy, prowadząc sprzedaż głównie online, a inni postawią na lokalne formy przyciągające klientów z ulicy. Jedne i drugie rozwiązania mają swoje wady i zalety. Obecne technologie pozwalają jednak nieco rozszerzyć zakres działania niektórych rodzajów reklamy. Mowa tu choćby o szyldach reklamowych, które dzięki zastosowaniu oświetlenia mogą być śmiało wykorzystywane także po zmroku, co szczególnie przydatne bywa w okresie jesienno-zimowym. Reklamy świetlne to także świetny sposób na ozdobienie swojej siedziby, dzięki czemu będzie ona widoczna z daleka nawet dla klientów przemieszczających się samochodem.

Czym jest reklama świetlna?

Reklama świetlna to wszelkie formy reklamy zewnętrznej, które charakteryzują się możliwością emitowania światła po zmroku. Mogą to być litery podświetlane, całościowe kasetony reklamowe, czy też różnego rodzaju totemy i pylony. Zastosowanie oświetlenia sprawia, że taka forma marketingu jest widoczna z daleka, nawet w deszczowy i ciemny wieczór. Dzięki temu nasza firma pozostaje widoczna także wieczorem, co docenią właściciele restauracji, sklepów i innych placówek otwartych do późnych godzin wieczornych. Reklamy świetlne w ciągu dnia wyglądają zwykle normalnie, chyba że mówimy o tablicach ledowych, które jako szyldy reklamowe świetnie sprawdzą się także w ciągu dnia.

Szyldy reklamowe z plexi na budynek

Najczęściej spotykaną formą reklamy świetlnej są szyldy reklamowe umieszczane na lub przy budynkach. Będą to wszelkiego rodzaju litery podświetlane lub też całościowe kasetony informujące potencjalnego klienta o siedzibie naszej firmy. Oczywiście, jeśli budynek jest najmowany, to będzie wymagana zgoda właściciela na umieszczenie tego typu reklamy. Szyldy reklamowe swoimi nietypowymi kształtami i kolorami potrafią przyciągnąć uwagę niejednego klienta, przez co są najczęściej wybieraną formą reklamy zewnętrznej.

Reklama świetlna LED w pasie drogowym

Reklamy świetlne to nie tylko szyldy reklamowe. Polskie prawo zezwala także na umieszczanie reklam w tzw. pasie drogowym, czyli w bezpośredniej okolicy dróg. To jednak wymaga zezwolenia zarządcy dróg, ponieważ nielegalnie umieszczona reklama oznacza spore kary. Warto przy tym pamiętać, że pas drogowy to także chodnik, a czasem także obszar za nim. Oprócz tego, jeśli chodzi o reklamy świetlne, to dodatkowe obostrzenia dotyczą reklam umieszczanych poza tym obszarem do odległości nawet kilkudziesięciu metrów od jezdni (w przypadku autostrad i dróg ekspresowych). Reklamy świetlne, które umożliwiają zmianę treści, nie mogą bowiem dekoncentrować kierowców, a więc na przykład wyświetlać ruchomych obrazów.

Reklama świetlna na samochód

Nie można także zapominać o możliwości umieszczania reklam na samochodzie. Reklamy świetlne stanowią bowiem świetną opcję do stworzenia przykuwającej wzrok floty samochodowej. Na co dzień najczęściej można spotkać się z taką formą reklamy u taksówkarzy, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, abyśmy to my odwiedzając klientów, mieli samochód ozdobiony w ten sposób.

Elektroniczny obieg dokumentów w firmie, czyli skuteczny sposób na szybką i wydajną pracę zgodnie z procedurami

0
Elektroniczny obieg dokumentów w firmie

Praca każdej firmy w dużym stopniu opiera się na dokumentacji. Umiejętność prawidłowego i sprawnego zarządzania nią oraz korzystanie z nowoczesnych metod i rozwiązań pozwalają znacząco zoptymalizować obieg (workflow) dokumentów w firmie oraz poprawić ogólną jakość i komfort pracy z nią. Skutecznym sposobem na usprawnienie pracy z dokumentami jest wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów za pomocą dedykowanego zarządzaniu firmową dokumentacją systemu klasy DMS (z ang. Document Management System), który odgrywa kluczową rolę w modernizacji tej warstwy działalności operacyjnej współczesnych firm.

Elektroniczny obieg dokumentów w firmie i jego główne założenia

Elektroniczny obieg dokumentów oraz zadań i informacji z nim związanych to nowoczesne i skuteczne podejście do zarządzania dokumentacją firmową, które z roku na rok zyskuje na popularności. Firmy są coraz bardziej świadome problemów i mankamentów związanych z zarządzaniem dokumentacją tradycyjnymi metodami, które zamiast ułatwiać pracę, coraz bardziej ją komplikują, generując przy tym dodatkowe problemy. Tradycyjne metody zarządzania dokumentacją opierają się głównie o dokumentację papierową i wiążą się z wysokimi kosztami, uciążliwością oraz wysokim ryzykiem. Dokumenty papierowe są narażone na przypadkowe zniszczenie, zgubienie czy pomięcie, zwłaszcza jeśli mamy do czynienia z masowymi ich ilościami obsługiwanymi przez różne piony biznesowe. Co więcej, coraz powszechniejsze przechodzenie firm na tryb pracy zdalnej praktycznie wyklucza możliwość pozostania z tradycyjnym obiegiem dokumentów papierowych.

Elektroniczny obieg dokumentów jest nowocześniejszą i przyszłościową, a często tak naprawdę jedyną racjonalną metodą zarządzania firmową dokumentacją, której wdrożenie pozwala wyeliminować większość, najistotniejszych problemów związanych z zarządzaniem obiegiem dokumentów w firmie i umożliwić jej płynne i sprawne funkcjonowanie. To nowoczesne podejście do zarządzania zasobami dokumentacji zakłada digitalizację całości lub części dokumentacji firmowej i przechowywanie cyfrowych wersji pism na serwerach firmy lub w chmurze. Cyfrowe repozytorium i archiwum jest natomiast zarządzane z poziomu dedykowanego oprogramowania – systemu zarządzania dokumentami (z ang. Document Management System, DMS), a łatwy, szybki, wygodny i bezpieczny dostęp do poszczególnych dokumentów odbywa się również z poziomy jego interfejsu.

Jakie problemy eliminuje elektroniczny obieg dokumentów w firmie?

Obieg dokumentów w firmie realizowany za pomocą nowoczesnych narzędzi informatycznych sprawdzi się w każdej organizacji, która na co dzień pracuje z dokumentacją. Nie jest to bowiem rozwiązanie przeznaczone tylko i wyłącznie dla dużych firm, działających na skalę międzynarodową, które na co dzień procesują masowe ilości dokumentacji. Z zalet tego nowoczesnego i przyszłościowego rozwiązania skorzystają także mniejsze firmy i lokalnie działające przedsiębiorstwa, które w toku swojej pracy poszukują sprawdzonych, odpowiadających na ich potrzeby i opartych o aktualne standardy technologiczne rozwiązań.

Obieg dokumentów w firmie realizowany za pomocą odpowiedniej klasy oprogramowania DMS pozwala znacząco usprawnić obsługę procesów związanych z zarządzaniem dokumentacją, zwiększyć wydajność codziennej pracy oraz zdjąć z barek pracowników większość powtarzalnych, żmudnych, monotonnych i czasochłonnych czynności, które charakteryzują się przy tym na tyle niskim stopniem skomplikowania, że mogą zostać z powodzeniem poddane automatyzacji. W jej rezultacie możliwe staje się skuteczne wyeliminowanie tzw. błędów ludzkich, realizowanie zadań w pełnej zgodzie z obowiązującymi procedurami i regułami oraz praca z dokumentami staje się znacznie pewniejsza, spokojniejsza i wydajniejsza.

system zarządzania dokumentami

Elektroniczny obieg dokumentów w firmie to także lepsza kontrola nad wrażliwymi i poufnymi danymi, do których dostęp uzyskują jedynie uprawnieni użytkownicy, a wszelkie procesy związany z ich przepływem i przetwarzaniem są na bieżąco monitorowane, a dzięki temu transparentne i łatwo audytowalne Digitalizacja dokumentów i ich przechowywanie w elektronicznej postaci pozwala z kolei zaprowadzić lepszy porządek w firmie, ograniczyć wydatki na zakup materiałów papierniczych oraz dołożyć swoją cegiełkę do ochrony środowiska – a tym samym wcielenie w życie koncepcji „biuro bez papieru”. Dostępność całej dokumentacji w postaci elektronicznej ułatwia poruszanie się po firmowych zasobach, usprawnia przekazywanie informacji, znacząco skraca czas procesowania pism oraz oferuje pracę na równych prawach zarówno osobom wykonującym swoje obowiązki z biura, jak i pracownikom oddelegowanym do pracy zdalnej.

Optymalny i przyszłościowy system zarządzania dokumentami

Sprawny i właściwie organizowany obieg dokumentów w firmie zależy od wyboru odpowiedniego systemu do zarządzania dokumentacją. Poszukując oprogramowania DMS, które będzie w stanie wymiernie i odczuwalnie usprawnić funkcjonowanie firmy, wynieść jej działalność na nowocześniejszy, zgodny z realiami rynku poziom oraz opartego o najnowsze osiągnięcia  technologiczne, warto zainteresować się platformami low-code. Te wysokofunkcjonalne i przyszłościowe rozwiązania zostały stworzone specjalnie z myślą o coraz większych potrzebach użytkowników biznesowych w zakresie narzędzi IT umożliwiających i usprawniających ich codzienną pracę, jak również o dynamicznie zmieniających się wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowaniach i wymaganiach.

Najlepsze dostępne w sprzedaży platformy niskokodowe wyposażone są w szereg innowacyjnych mechanizmów i funkcji oraz prawdziwie innowacyjnych technologii, do których należą m. in. automatyzacja procesów biznesowych (BPA), robotyzacja procesów biznesowych (RPA), uczenie maszynowe (ML), elementy sztucznej inteligencji (AI), optyczne rozpoznawanie znaków (OCR), podpis cyfrowy oraz wiele innych (często unikalnych, autorskich) rozwiązań i mechanizmów docenianych zarówno przez biznesowych użytkowników końcowych, jak i  utrzymujące je działy IT. Platformy low-code pozwalają na szybkie i łatwe tworzenie skrojonych na miarę, w pełni funkcjonalnych oraz ustandaryzowanych aplikacji biznesowych – bez kodowania lub z jego minimalnym zastosowaniem. Najlepsze z nich oferują ponadto wysoką elastyczność i sprawne zarządzanie zmianą poprzez możliwość wprowadzania potrzebnych modyfikacji na dowolnym etapie dostarczania rozwiązania, w tym także już po jego wdrożeniu produkcyjnym, z natychmiastowym rezultatem i niskim kosztem. Dlatego z pewnością warto bliżej się przyjrzeć możliwościom oferowanym przez platformy niskokodowe w obszarze zarządzania dokumentami i automatyzacji ich obiegu.

Załoga tej firmy wie wszystko o odszkodowaniach

0
odszkodowanie

Życie niesie za sobą wiele niespodzianek. Zarówno tych bardziej, jak i mniej przyjemnych. Większość z nas ubezpiecza się od różnego rodzaju ryzyk. Jednak, gdy płacimy za polisę, raczej nie dopuszczamy do myśli faktu, że może się nam ona kiedyś przydać. Informacja o jakimś zdarzeniu dochodzi do nas zazwyczaj niespodziewanie. Jesteśmy zdenerwowani i przejęci. Nawet gdy otrzymamy jakieś zadośćuczynienie, to może się okazać, że jest ono zbyt niskie. Dlatego na rynku z powodzeniem działają specjaliści, którzy służą pomocą w kwestii uzyskania odszkodowania lub dochodzenia jego właściwej wysokości.

Zespół do spraw odszkodowań, na który możesz liczyć

Firma Departament Odszkodowań działa na polskim rynku już ponad 7 lat. Przez ten czas pomogła wielu osobom. Spółka wyróżnia się nie tylko wysokim poziomem skuteczności swoich usług, ale także indywidualnym podejściem do klienta. Pracowników firmy cechuje sumienność, doświadczenie, obiektywizm, kompetentność oraz empatia. Oni po prostu chcą pomóc.

A potrafią pomagać w różnych sytuacjach. Co istotne, nie musisz się przejmować kosztami współpracy. Analiza Twojej sytuacji dokonywana jest bezpłatnie. Zarówno Ty, jak i Twoi bliscy możecie liczyć na to, że jeśli się coś należy, to na pewno otrzymacie rekompensatę i to w maksymalnej wysokości. Dzięki wsparciu znów poczujecie się komfortowo i bezpiecznie. Na stronie internetowej firmy, która znajduje się pod adresem internetowym http://departamentodszkodowan.pl/, przedstawiono liczne historie klientów, którzy skorzystali z usług doradców.

Jakimi postępowaniami odszkodowawczymi się zajmują?

Oferta współpracy jest dość szeroka. W katalogu usług znajdują się następujące rodzaje zdarzeń:

  • szkody w pojeździe,
  • szkody majątkowe i rzeczowe,
  • szkody osobowe i uszkodzenia ciała,
  • szkody osobowe ze skutkiem śmiertelnym,
  • polisolokaty,
  • pomoc w kwestii kredytu we frankach.

Jak widać, specjaliści Departamentu Odszkodowań wspomagają klientów w różnych sytuacjach losowych. Na pomoc mogą liczyć osoby, które ucierpiały w wypadku komunikacyjnym, wypadku przy pracy (w tym w gospodarstwie rolnym), poślizgnęły się lub poniosły szkodę w wyniku błędu medycznego. Poszkodowany w takich sytuacjach może uzyskać zadośćuczynienie, zwrot kosztów leczenia i rehabilitacji, rentę, zwrot utraconych zarobków lub zwrot kosztów opieki osób trzecich.

Wyjątkowo trudne są zdarzenia, które kończą się śmiercią. Strata bliskiej osoby potrafi przez długi czas pozbawić nas rozsądnego myślenia o przyszłości rodziny. Dlatego warto powierzyć wszelkie kwestie odszkodowawcze tym, którzy w Twoim imieniu zajmą się całą dokumentacją i wynegocjują najlepsze warunki.

Jak wygląda współpraca?

Zasady współpracy z firmą Departament Odszkodowań są jasne i przejrzyste. W pierwszym kroku należy wyrazić chęć współpracy. Można to uczynić poprzez wypełnienie formularza kontaktowego lub za pomocą infolinii (nr tel.12 307 57 67). Obojętnie na jaką formę się zdecydujemy, zostaniemy poproszeni o przedstawienie szczegółów sprawy.

Po bezpłatnym zweryfikowaniu sprawy, pracownicy firmy kompletują odpowiednią dokumentację, zgłaszają roszczenie do właściwego towarzystwa ubezpieczeniowego i prowadzą cały proces uzyskania najwyższego możliwego odszkodowania. Departament Odszkodowań pobiera wynagrodzenie jedynie od wygranych spraw. Klient nie ponosi zatem żadnego ryzyka i uzyskuje gwarancję starań o uzyskanie maksymalnej kwoty, jaka mu przysługuje.

ZOBACZ TEŻ