Prowadząc małą firmę, która korzysta z magazynu i prowadzi sprzedaż przez internet, warto zastanowić się nad tym jak usprawnić komunikację z klientem, dokonywanie transakcji oraz monitorowanie stanu magazynowego. Program Magazynowy lomag.pl umożliwia wszystkie te rzeczy jednocześnie, gdyż posiada dodatkowe moduły fakturowania i zamawiania towaru, a także pozwala na tworzenie dokładnych baz danych magazynu i łączenie ich z oprogramowaniem oraz stroną internetową.
Program do magazynu – rozbudowane funkcje
Przy wyborze oprogramowania dla magazynu warto wybrać takie, które umożliwia rozbudowanie w przyszłości o dodatkowe funkcje. Dodatkowe moduły i usprawnienia są niezbędne. W dobie zmieniającego się rynku trzeba reagować elastycznie. Odpowiednie zarządzanie magazynem może znacząco zniwelować straty. Niedokładne wypełniane dokumenty magazynowe i zawarte w nich błędy, mogą wpływać na wprowadzanie klienta w błąd, a tym samym narażanie się na straty spowodowane wycofaniem się klienta z umowy kupna-sprzedaży. Sytuacja, w której ktoś po fakcie dowiaduje się, że na magazynie nie ma zamówionego przez niego towaru nie stawia firmy w dobrym świetle, nawet w przypadku zaproponowania korzystnej alternatywy.
Programy magazynowe umożliwią dopasowanie do sprzętu
Program do magazynu musi być kompatybilny z posiadanym sprzętem. Trzeba więc baczną uwagę zwrócić na pamięć RAM, która powinna być wystarczająca i zapewniać dobre funkcjonowanie oprogramowania również po kolejnych aktualizacjach, wymagających dodatkowego miejsca na dysku. Ponadto trzeba sprawdzić również czy drukarka oraz czytnik będą działać z określonym oprogramowaniem.
Oczywiście prowadzenie magazynu w małej firmie i wybieranie do niego odpowiedniego oprogramowania wymaga sprawdzenia jeszcze kilku kwestii: awaryjności oprogramowania, a także dostępnego zakresu pomocy oraz kosztów wdrożenia, szkoleń i aktualizacji.