Dlaczego warto zdecydować się na kurs z content marketingu?
Kursy specjalistyczne otwierają drogę do jeszcze bardziej efektywnych działań reklamowych. Na content marketing składają się różne działania, które realizują cele sprzedażowe i wizerunkowe. Szkolenia przekazują wiedzę na temat prowadzenia bloga, content marketingu w social mediach, dystrybucji treści, a także informują, jak artykuły SEO wpływają na pozycję witryny w wyszukiwarce i generowanie ruchu na stronie. Bycie na bieżąco z nowymi technologiami znacząco ułatwia projektowanie kampanii content marketingowych. Kurs pozwala poznać najważniejsze elementy kampanii, cechy każdego rodzaju contentu, mierniki efektywności czy reguły automatyzacji, które wpływają na efektywność działań reklamowych.
Szkolenia marketingowe nie muszą być nudne – wszystko zależy od wykorzystywanych sposobów przekazywania wiedzy. Jedną z ciekawszych propozycji jest kurs online oparty na mechanizmach gamifikacji, czyli technik znanych z gier komputerowych lub fabularnych. Polega na stawianiu przed uczestnikiem szkolenia określonych celów, jednak w bardzo atrakcyjnej formie – tłem jest ciekawa opowieść, która wciąga i angażuje niczym gra komputerowa.
Content marketing – kurs dla początkujących i zaawansowanych
Szkolenie to przewodnik po świecie content marketingu, który w prosty sposób pozwala usystematyzować i ugruntować wiedzę na temat skutecznych sposób komunikacji z odbiorcami. Przeznaczony jest dla początkujących osób, które wiążą swoją karierę z marketingiem, oraz marketerów, którzy chcą poznać najlepsze praktyki i rozwijać się w dynamicznie zmieniającej się branży.
Doświadczeni specjaliści skupiają się na ukazywaniu najlepszych praktyk na podstawie realnych case studies – dzięki temu szkolenia to nie tylko sama teoria, lecz także praktyczne podejście do zagadnień z zakresu content marketingu. Kurs daje możliwość poznania najefektywniejszych kanałów dystrybucji treści, innowacyjnych narzędzi, które usprawniają pracę nad kampaniami reklamowymi, a także sposobów na tworzenie angażujących treści. Konkretne informacje przekazywane w prosty sposób pozwolą również zagłębić się w zagadnienia związane z pozycjonowaniem oraz tym, jak pisać wartościowe artykuły SEO – nie tylko dla robotów Google.