Reklamy świetlne

Każdy właściciel biznesu marzy o efektywnej reklamie swojej działalności. W zależności od branży reklama może przybierać różne formy. Jedni zdecydują się na marketing internetowy, prowadząc sprzedaż głównie online, a inni postawią na lokalne formy przyciągające klientów z ulicy. Jedne i drugie rozwiązania mają swoje wady i zalety. Obecne technologie pozwalają jednak nieco rozszerzyć zakres działania niektórych rodzajów reklamy. Mowa tu choćby o szyldach reklamowych, które dzięki zastosowaniu oświetlenia mogą być śmiało wykorzystywane także po zmroku, co szczególnie przydatne bywa w okresie jesienno-zimowym. Reklamy świetlne to także świetny sposób na ozdobienie swojej siedziby, dzięki czemu będzie ona widoczna z daleka nawet dla klientów przemieszczających się samochodem.

Czym jest reklama świetlna?

Reklama świetlna to wszelkie formy reklamy zewnętrznej, które charakteryzują się możliwością emitowania światła po zmroku. Mogą to być litery podświetlane, całościowe kasetony reklamowe, czy też różnego rodzaju totemy i pylony. Zastosowanie oświetlenia sprawia, że taka forma marketingu jest widoczna z daleka, nawet w deszczowy i ciemny wieczór. Dzięki temu nasza firma pozostaje widoczna także wieczorem, co docenią właściciele restauracji, sklepów i innych placówek otwartych do późnych godzin wieczornych. Reklamy świetlne w ciągu dnia wyglądają zwykle normalnie, chyba że mówimy o tablicach ledowych, które jako szyldy reklamowe świetnie sprawdzą się także w ciągu dnia.

Szyldy reklamowe z plexi na budynek

Najczęściej spotykaną formą reklamy świetlnej są szyldy reklamowe umieszczane na lub przy budynkach. Będą to wszelkiego rodzaju litery podświetlane lub też całościowe kasetony informujące potencjalnego klienta o siedzibie naszej firmy. Oczywiście, jeśli budynek jest najmowany, to będzie wymagana zgoda właściciela na umieszczenie tego typu reklamy. Szyldy reklamowe swoimi nietypowymi kształtami i kolorami potrafią przyciągnąć uwagę niejednego klienta, przez co są najczęściej wybieraną formą reklamy zewnętrznej.

Reklama świetlna LED w pasie drogowym

Reklamy świetlne to nie tylko szyldy reklamowe. Polskie prawo zezwala także na umieszczanie reklam w tzw. pasie drogowym, czyli w bezpośredniej okolicy dróg. To jednak wymaga zezwolenia zarządcy dróg, ponieważ nielegalnie umieszczona reklama oznacza spore kary. Warto przy tym pamiętać, że pas drogowy to także chodnik, a czasem także obszar za nim. Oprócz tego, jeśli chodzi o reklamy świetlne, to dodatkowe obostrzenia dotyczą reklam umieszczanych poza tym obszarem do odległości nawet kilkudziesięciu metrów od jezdni (w przypadku autostrad i dróg ekspresowych). Reklamy świetlne, które umożliwiają zmianę treści, nie mogą bowiem dekoncentrować kierowców, a więc na przykład wyświetlać ruchomych obrazów.

Reklama świetlna na samochód

Nie można także zapominać o możliwości umieszczania reklam na samochodzie. Reklamy świetlne stanowią bowiem świetną opcję do stworzenia przykuwającej wzrok floty samochodowej. Na co dzień najczęściej można spotkać się z taką formą reklamy u taksówkarzy, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, abyśmy to my odwiedzając klientów, mieli samochód ozdobiony w ten sposób.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here