Technologie wykorzystywane w Digital Out of Home

Digital Out of Home to innowacyjny, zaawansowany technologicznie rodzaj reklamy, którego zadaniem jest dotarcie do jak najszerszej grupy ludzi. Jest to rodzaj przekazu, który ukazuje się na mieście, dzięki czemu jego zasięg jest niesamowicie wysoki. Czym jednak charakteryzuje się ta technologia i z jakich rozwiązań dokładnie korzysta?

Wielkoformatowe ekrany

Jednym z najważniejszych elementów Digital Out of Home (DOOH) są wielkoformatowe ekrany i cyfrowe billboardy. To one służą do wyświetlania przygotowanych kampanii reklamowych i to dzięki nim ludzie mogą otrzymać odpowiednie informacje o firmach i produktach, które one oferują.

Najważniejsza cecha elektronicznych billboardów i ekranów to ich duży rozmiar, który sprawia, że już z dużej odległości są doskonale widoczne. Dzięki wysokiej jakości i rozdzielczości obrazu, który wyświetlają, pokazują najlepsze cechy wszystkich prezentowanych usług i produktów.

Odpowiednie rozmieszczenie

Co równie ważne, ekrany oferowane przez firmę Screen Network rozmieszczone są we wszystkich najważniejszych punktach polskich miast. Doskonała lokalizacja w uczęszczanych miejscach sprawia, że informacje, które przekazują, są odczytywane przez wiele osób. Mogą to być zarówno przechodnie, jak i przejeżdżający, którzy każdego dnia znajdują się w tym miejscu.

Warto przy tym pamiętać, iż często konkretne kampanie umieszczane są na tych ekranach, na których ich odbiorcy będą nimi najmocniej zainteresowani. Takie targetowanie sprawia, że każdy spot jest niezwykle celny i trafia do tych, którzy mogą stać się przyszłymi klientami.

Interaktywne, intrygujące instalacje i totemy

DOOH to jednak nie tylko wielkoformatowe ekrany, pojawiające się na ścianach. To także intrygujące instalacje, które mogą towarzyszyć różnym wydarzeniom. Doskonałym przykładem takiego właśnie rozwiązania jest interaktywna instalacja “Żywioł Riders”, o której wzmiankę można przeczytać na stronie www.screennetwork.pl.

Podobnie ciekawym rozwiązaniem jest zastosowanie totemów, które pozwalają na interakcję użytkownika z ekranem dotykowym, który się tam znajduje. Dzięki temu nie tylko przyciągają zainteresowanie, ale także zachęcają do aktywnego uczestniczenia w wydarzeniu i lepiej zapadają dzięki temu w pamięć.

Zdalna organizacja kampanii

Co niezwykle istotne, każdą kampanią DOOH można zarządzać zdalnie w czasie rzeczywistym. Wystarczy dostęp do internetu, aby – uwzględniając różnorodne czynniki i kryteria – modyfikować treści i lepiej dostosowywać je do odbiorców. Jest to równie łatwe, jak zarządzenie innymi rodzajami kampanii cyfrowych, dostępnych np. w internecie.

Technologie rozpoznające uczestników

Pomocne technologie, które pozwalają lepiej dostosować wyświetlaną reklamę do aktualnych potrzeb, to na przykład systemy rozpoznawania wieku i płci odbiorców. Dzięki takim informacjom aktualne treści mogą zostać atrakcyjnie zmodyfikowane w sposób ręczny lub zaplanowany i zapisany w ich schemacie wyświetlania. W efekcie są one tak idealnie dopasowane do odbiorców, jak to tylko możliwe. Rezultat? Działają bardziej niezawodnie niż inne typy reklam.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here