Wielogodzinna praca w jednym zakładzie sprawia, że musimy tam mieć możliwość spożywania posiłków i udania się do miejsca, w którym można odpocząć od komputera i porozmawiać ze współpracownikami. Zazwyczaj taką rolę pełni pokój socjalny, w którego centrum jest wodopój, czyli automat do wody.

Automat do wody jako centrum firmy

Każda firma powinna posiadać coś, co pozwala uzyskać dostęp do wody pitnej. Kiedyś popularne były butelki, ale rozwiązanie to nie jest ani korzystne finansowo, ani nie jest wygodne. Woda butelkowa to problem dostarczania jej i przechowywania w firmie oraz późniejszy kłopot z odpadami, które generuje. Dlatego też większość przedsiębiorstw zgodnie wyznaje zasadę, że woda w firmie ma pochodzić z automatu do wody. Na rynku jest ogromny wybór dystrybutorów do wody (http://www.aquasolution.pl/12-dystrybutory-wody) i trudno określić, który będzie najlepszy dla danej firmy.

Jak wybrać automat do wody?

Dystrybutor wody powinien być przede wszystkim dostosowany do pomieszczenia, w jakim się znajduje. Jeśli firma ma do dyspozycji malutki pokoik lepiej nie zastawiać go dodatkowo wielkim wolnostojącym automatem do wody. Można kupić niewielkie urządzenie, które przycupnie sobie po cichu na blacie stołu i nie będzie nikomu przeszkadzało. Jeśli jednak przestrzeń nie stanowi problemu, dobrze jest zainwestować w porządną maszynę, która na pewno udźwignie oblężenie w godzinach przerwy obiadowej.

Dystrybutor wody w przedsiębiorstwie

Trzeba bowiem uczciwie przyznać, że nawet zwykły automat do wody może się zetknąć z takim zjawiskiem jak godziny szczytu. Jeśli pracownicy mają ustalone terminy poszczególnych przerw w pracy, tym bardziej prawdopodobne jest, że przez jakieś pół godziny dystrybutor będzie pracował w pocie czoła. Właśnie dlatego, gdy firma jest dość duża i pełna personelu, lepiej zainwestować w dobry sprzęt, który podoła temu wyzwaniu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here