Zasada jest prosta: jeśli chcemy, aby nasza firma rozwijała się jak najlepiej i była o kilka długości przed konkurencją, koniecznie trzeba ją stale unowocześniać. Dzisiaj to prostsze niż kiedykolwiek, a doskonale to widać na przykładzie elektronicznej ewidencji czasu pracy.

Obciążenie dla firmy

W większości firm zatrudnieni są pracownicy, a ich praca musi być skrupulatnie rozliczana. W tradycyjnych przedsiębiorstwach to bardzo trudne, bo ciężko nad wszystkim zapanować, do tych zadań łatwo może wkraść się błąd, przez co wyniki nie są miarodajne. To powoduje duże straty dla firmy, jak i jej pracowników. Poza tym takie rozliczanie zajmuje dużo czasu, a co gorsza dodatkowo obciążany jest dział HR.

Niestety, ale papierowa lista obecności nie potrafi zapewnić kontroli nad tym, co istotne: spóźnieniami, przerwami czy godzinami wejścia i wyjścia z pracy. Najgorsze zaś jest to, że stary sposób ewidencji to okazja do oszustw dla nieuczciwych pracowników, którzy mogą nie wpisywać tego, co nie jest dla nich korzystne, na przykład spóźnień.

Jak widać, tradycyjna ewidencja to szereg wad, które w żaden sposób nie pomagają firmie, wręcz przeciwnie – nie pozwalają jej na żaden rozwój. Warto więc przestawić się na coś nowatorskiego – na aplikację inEwi, którą znajdziemy pod adresem inewi.pl.

Jak to działa?

Dzięki inEwi łatwo zapanować nad ewidencją czasu pracy każdego pracownika. Program monitoruje wszystkie spóźnienia pracowników. Pełna automatyzacja pozwala na rozróżnienie czasu pracy na podstawowy oraz nadgodzinny, poza tym program wlicza i odejmuje przerwy od przepracowanego czasu pracy. Na tej podstawie automatycznie oszacowuje należne wynagrodzenie – dokładnie, bez żadnych nieścisłości, bo wszystko zostaje wyliczone w stosunku do zarejestrowanego czasu pracy.

Minimalizacja kosztów

Co równie istotne, nie trzeba marnować pieniędzy na dedykowane urządzenia do kontroli czasu pracy, bo inEwi wystarczy zainstalować na dowolnym smartfonie lub tablecie. Identyfikacja pracowników możliwa jest za pomocą kodów QR. Każde zdarzenie, czyli przerwa, wejście czy wyjście ma dołączone zdjęcie osoby zgłaszającej, a także jej aktualną lokalizację. Nie ma obaw, że pracownik wybierze na przykład nieodpowiedni rodzaj zdarzenia – aplikacja ją dobiera w zgodzie ze stanem rzeczywistym.

Jak widać, korzystanie z tej nowoczesnej aplikacji to nieocenione zalety, które wpłyną pozytywnie na każdą firmę. Warto o tym pomyśleć już dziś, bo czymś szybciej wprowadzimy te zmiany, tym lepiej!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here